Pl/Sql si extra criptatele mesaje de eroare

Tuesday, November 10, 2009 Postat de catre: Denis
  Salutare din nou...Voi dedica acest post unei critici dure la adresa programatorilor de la Oracle. Nu stiu cati dintre voi v-ati omorat nervii descifrand mesajele "de eroare" insa eu unul in decursul a doar cateva ore am reusit sa pacatuiesc cat altii intr-un an.
  Astfel, pentru un simplu punct si virgula uitat de la o linie anterioara, marele Oracle da o eroare de genul "Am intalnit caracterul x asteptand urmatoarele := . ' etc." si dupa cum bine ati sesizat FARA LEGATURA. Asadar, dragi mei colegi care lucrati pe la aceasta minunata platforma si intamplator dati peste acest blog SCHIMBATI SI VOI MESAJELE DE EROARE ASTFEL INCAT SA SE INTELEAGA CEVA.
  Acelasi lucru fiind valabil si pentru proiectul SQL Developer care nu numai ca nu ajuta la nimic ci mai tare incurca in debug-ingul unei aplicatii Pl\SQL. Si pentru a incheia pe aceeasi nota, si pentru ca e tarziu iar maine e o noua zi de munca, vreau doar sa lamuresc o intrebare pe care unii cu siguranta o ridica: DA, aceste mesaje sunt mai criptice si mai fara de sens fata de cele date de Windows.
   Nu am crezut ca voi spune asta, dar am vazut ca se poate si mai rau decat mesajele de eroare ale MS-ului.
  1. Da, dar si cand reusesti sa "decriptezi" eroarea... Plutesti! Si apoi treci la urmatoarea...
    http://www.techonthenet.com/oracle/errors/ -poate ajuta..

  2. Ah, as fi vrut si eu sa-mi exprim o parere proprie si personala despre Oracle, erori, etc. dar ma tem ca nu detin nici una...nu neaparat din motive obiective :). Tind sa cred ca in viata exista lucruri care ar trebui sa ramana la stadiul de teorie..si atat :D.

Post a Comment